понеделник, 31 октомври 2016 г.

Хелоуинска размяна

Пак съм туууук!
Да не повярва човек направо, ноооо... вдъхновението на Кали
така ме провокира, че успях да направя нещичко и да се включа в нейната тазгодишна
И разбира се реших, че ми трябва ново печатче по темата :)...
Не съм фен на страшните, затова си харесах една вещица на Hannah Lynn от Crafts and Me, която изглежда интелигентно красива ;), та ето я и картичката ми:




Снимах с двата фона, но въпреки всичко повече ми харесва, когато фонът е едноцветен...
Оцветяване с копик маркери, дистрес мастила за фон на картинката, този път използвах 4 вида дизайнерски хартийки - както се казва "стари, но златни". Малко дантелка, цветенца (заникъде съм без тях), копченца и един сладък прилеп от перлен картон със значително количество glossy accent, а пък тиквите с crackle accent. Очилата на вещичката също ги минах с доста от глосито (лъскавият акцент) и това добави и добър обем.
Тази картичка по волята на съдбата вече е при Светлето (Светлана Николова) и се надявам да да ѝ е харесала и да е помогнала за по-добро и хубаво настроение!

Ще я покажа и в няколко предизвикателства:

Е, отчетох се и за тази година, хахах... Но ми се иска да успявам да правя и изработвам повечко и по-често, че и да пиша също тук...
Дано!
Прегръдки от мен!
Бо

4 коментара:

PaperDaisies каза...

What a stunning card. Thank you for sharing your talents with us over at Crafty Catz. Hugs Nina

Stempelomi каза...

great card! Thanks for joining us at cards and more and good luck! Hugs,Beate

Clipping Path каза...

Such a great card!

David Millar каза...


Thanks for posting this useful content, Good to know about new things here,
clipping path service

Photo Retouching Services
Background Removal Service