сряда, 12 март 2014 г.

Драконче

Пак съм тук :)
Нямаше как да не се включа в предизвикателството на Кали при Картичкофуриите и
реших да го комбинирам с предизвикателството по случай празника на Джиджи.
Джиджи, да знаеш, че много ме затрудни! Дори си напазарувах специално диги за случая... ;)
И ето какво се получи с комбинацията:
 

И за да съм честна, ще си призная, че първо направих друга картичка с това драконче:
Джиджи и двете ги включвам при теб:)...
Специално им рисувах люспички на дракончетата, дано се вижда...

И накрая ще ви покажа какво направих за моите момичета - кокичета за дамския ни празник...
Едни прекрасни шноли - пеперуди...
Идеята взех от Ина, тъй като получих от нея страхотни подаръчета - диадема и шнола:
И след като доразработих нейната идея, ето какво се получи:

Искам да ги покажа в Забавлятелството, което този месец ни радва с една по-различна и интересна тема.

3 коментара:

KalySto каза...

Толкова сладко драконче! И много интересно изглежда в този сепия вариант!
Благодаря ти за приказното участие в предизвикателството "Стара снимка"!
Усмивки,
Кали

honey_bunny каза...

Оооооу, Бооооо!!! Защо са толкова сладки и двете дракончета?! Едното е в любима цветова комбинация, а другото в този сепия вариант много ми харесва. Ако не бях видяла готовия резултат, не бих предположила, че ще е толкова впечатляващо. Благодаря ти, че се включи в играта ми! <3

Toni каза...

Много сладко драконче. И двете картички са много красиви. А пеперудките са чудни! Прекрасна идея и изпълнение! Браво.