понеделник, 29 юли 2013 г.

Без хартийки

Привет, горещ привет от мен!
Взех си поука от Кати и набързо ви показвам една картичка, която и да исках нямаше да ми се получи точно така, но... Ето я и нея:
Без дизайнерски хартии с декупаж от салфетка и ивица структурен картон, ембоснат и леко изтъркан, и малко украса...
Показвам я, разбира се в предизвикателството на Ирина при Картичкофуриите - КФП 178 
И обещавам (най-тържествено) утре да разгледам всички лексикони и да ви покажа още нещица!

Лека от мен! :)

5 коментара:

Maria Tchotcheva каза...

Страхотна е! Поздрави...

Didi Georgieva каза...

Прекрасна!Много ми хареса замисала с ягодките-супер сладко се е получило.Ще се радвам ако отговориш и на моите въпросчета от лексикона:).Зная че ще нарушим правилата но..........какво да правя като имам толкова много вдъхновителки и ви обичам всичките:))))) Гуш-гуш

Стефка каза...

Бо, страхотни цветове! А слънчицето, което се е получило от жълтото копченеце е очарователно. Усмивки!

Kati каза...

Бо, не знам защо си мрънкаш, че не можеш - я виж какво бижу си сътворила.Харесват ми цветовете,много свежи и ярки, харесва ми и надписа в средата на сърцето, а ивицата структурен картон е перфектна на мястото си. Екстра си е картичката.

Unknown каза...

Много свежа,пъстра и весела картичка си сътворила!Благодаря ти,че я сподели в КФП 178!Поздрави!